HPE, Rack Mount

نگاهی به سرور HPE Proliant DL360 Gen11

سرور نسل یازدهم HPE Proliant DL360 Gen11

HPE ProLiant DL360 Gen11، یک سرور دو پردازنده و با سایز 1U، برای ارائه ترکیبی بهینه از انعطاف پذیری، چگالی و کارایی است و آن را به یک انتخاب عالی در چشم انداز محاسباتی مدرن تبدیل می کند. خانواده DL360 که به طور سنتی برای ROBO (Remote Office/Branch Office) و استقرارهای در کسب و کارهای کوچک معرفی شده است، توانایی خود را در جدیدترین نسل رشد داده است . و برخی پیشرفت های غیرمنتظره را ارائه می دهد که کاربرد آن را افزایش می دهد.

آیا برای پیشبرد کسب و کار نیاز دارید زیرساخت فناوری اطلاعات خود را به طور موثر گسترش دهید یا به روز کنید؟ کامپکت 1U HPE ProLiant DL360 Gen11 که برای بارها و محیط‌های مختلف قابل تطبیق است، عملکرد بهتری را با توازن مناسبی از گسترش و تراکم ارائه می‌کند. HPE ProLiant DL360 Gen11 که برای تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری عالی طراحی شده و با ضمانت‌نامه جامع پشتیبانی می‌شود، برای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، فیزیکی، مجازی یا کانتینری ایده‌آل است.

قابلیت های سرور نسل یازدهم DL360

HPE ProLiant DL360 Gen11 از پردازنده های مقیاس پذیر Intel Xeon نسل 4 و 5 (سری Platinum, Gold, Silver, Bronze) با حداکثر 64 هسته، به علاوه پهنای باند رم 5600MT/s ، حافظه هوشمند HPE DDR5 تا 4.0 ترابایت در هر سوکت پشتیبانی می کند. سرور نسل ۱۱ HPE ProLiant DL360 با معرفی PCIe Gen5 و Intel® Software Guard Extensions (SGX) در بخش دو سوکت، با ارائه محاسبات، حافظه، ارتباطات شبکه، گرافیک گسسته، I/O و قابلیت‌های امنیتی، امکانات Gen10 Plus را تکمیل می‌کند. مشتریان با هر توان مالی میتوانند تنها بر عملکرد تمرکز کنند. سرور DL360 Gen11 یک انتخاب عالی برای کسب و کار و بارهای کاری روزانه در محاسبات عمومی، مدیریت پایگاه داده، زیرساخت دسکتاپ مجازی، شبکه تحویل محتوا، EDA، CAD، Edge Acceleration و Intelligent Video Analytics است.

با نسل ششم iLo مدیریت بهتر، امن تر و سریعتری بر سرور خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *